Concert d’Edu Escaño i Ramon Macià a Sant Martà Sesgueioles
L’Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles, amb la col·laboració del Bar de la Piscina, us convida al concert d’Edu Escaño i Ramon Macià, que tindrà lloc el divendres 26 de setembre a les 20 h al Bar de la Piscina.
Edu Escaño i els Homínids Dispersos presenten el seu nou treball, Un cel blues, un disc que fusiona rock, funk i psicodèlia sense perdre l’essència blusera que sempre ha definit el seu so. Amb lletres íntimes i madures, les cançons conviden a un viatge interior que reflexiona sobre el temps, l’alegria i la vida moderna, amb la guitarra d’Escaño com a fil conductor d’un repertori intens i evocador.
Després del concert, us animem a quedar-vos a sopar amb nosaltres al Bar de la Piscina, en una vetllada que promet música i bona companyia.