Concurs de CARTELLS i de MICRORELATS pel 8M, Dia Internacional de la Dona
Divendres, 10 de febrer de 2023 a les 00:00
Per tercer any, l’Ajuntament organitza 2 concursos per commemorar el Dia de la Dona. La participació és oberta a totes les persones que vulguin fer visible la seva creativitat en vers un dia tan especial.
Bases concurs de CARTELLS:
- Tècnica lliure i temàtica a escollir entre: Igualtat de gènere, Lluites socials i Laborals o Reconeixements i mèrits de la dona
- En tots els cartells ha de figurar la frase: 8M DIA INTERNACIONAL DE LA DONA – SANT MARTÍ SESGUEIOLES 2023
- Si el cartell és digital s’envia a: comunicacio.sesgueioles@gmail.com, i si és manual s’entrega a l’Ajuntament amb un sobre tancat, tots signats amb pseudònim
- Es valorarà el lema i la imatge més innovadors i originals
Bases concurs de MICRORELATS:
- Microrelat o conte de màxim 750 caràcters (espais inclosos) amb fotografies o sense
- Tema: la DONA com a protagonista
- S’envia a: comunicacio.sesgueioles@gmail.com, signat amb pseudònim
- Es valorarà el text més inèdit i original
Teniu temps fins el dia 24 de febrer 2023.
Hi haurà UN GUANYADOR/A PER CONCURS, que decidirà un jurat format per dones vinculades amb el nostre municipi. Tots els cartells i microrelats participants s’exposaran a l’entrada de l’Ajuntament.
El 8M es comunicaran els guanyadors/es. El premi serà un xec regal de 100€ per gastar en productes de les emprenedores del municipi.