Procés de selecció per cobrir un lloc de treball per les oficines de l’Ajuntament
L’Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles fa pública, aquest divendres 5 de maig 2023, la base regular per al procés de selecció de personal temporal per ocupar un lloc de suport a les oficines de l’Ajuntament durant els mesos d’estiu.
Les condicions del lloc de treball són de jornada laboral de 20 hores setmanals, 4 hores diàries a convenir, entre les 9 les 14 hores. La retribució mensual en brut és de 550 € , i el tipus de contracte és temporal, per a 2 mesos, el juliol i l’agost.
Les persones interessades en participar en la convocatòria han de complir els requisits següents:
- Convocatòria restringida a estudiants de batxillerat o cicles formatius.
- Tenir entre 16 i 18 anys
- Parlar i escriure el català.
- Tenir coneixements d’ofimàtica per a poder portar la gestió de la Revista Margaridó.
Així mateix, per participar en la convocatòria caldrà presentar instància i currículum a les oficines municipals o a traves de la web de l’ajuntament, a partir del dia següent de la publicació al taulell d’anuncis de l’Ajuntament de l’esmentada convocatòria durant un termini de 5 dies hàbils. Data màxima de presentació de sol·licituds: 12/05/2023
Les tasques que es realitzaran al lloc de treball seran:
- Atenció telefònica i presencial.
- Confecció de la revista Margaridó amb el suport de la tècnica de comunicació de l’ajuntament.
- Ajudar als regidors i regidores a organitzar les activitats de Festa Major
- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.